قابل توجه دیدبان حقوق بشر: دسیسه دیگری در حال تکوین است

۱۳ اسد (مُرداد) ۱۳۹۵

"دیدبان حقوق بشر" یا همان "هومان رایت واچ" که از مدت ها قبل استقلالیت خود را از دست داده و به یک بازیچه گودی مانند بدست کشور های زورمند و زورگو تبدیل شده و بجای دفاع از حقوق انسان، مشغول دسیسه و توطئه برعلیه حقوق و آزادی های انسانی میباشد. این سازمان آلوده از خیانت، فساد و رشوت خواری نه تنها بنابر فرمایشات کشور های ظالم و قدرتمند دنیا راپور های ساختگی و مندراوردی برعلیه شخصیت های متمرد از فرمان دولت های ظالم تهیه میکند بلکه هر مآمور آن در برابر رشوت نه چندان کلان در کشور های جهان سوم نیز مورد استفاده قرار میگیرد. بنآ این هیاهوی راه اندازی شده برعلیه جنرال دوستم از سه حالت خارج نیست، یا آمریکا و انگلیس پلان شومی را در سر میپروراند یا فاشیست های دست نشانده آمریکا با خریدن مامورین آلوده و رشوت خوار "هومان رایت واچ" چنین هیاهو را برپا کرده است یا فاشیسم افغانی بار دیگر مغز های گندیده استخبارات آمریکا و انگلیس را با کمک خلیلزاد و پاکستان برعلیه عملیات دوستم در راه سرکوبی متحدین شان در چهره طالبان و داعش تحریک کرده است.

"هومان رایت واچ" آنقدر زبون، گندیده، پوسیده و متعفن شده که درین فضای آلوده و متعفن حتی وظیفه اصلی خود را فراموش کرده که از اجرای آن هر کارمندش ماهانه ده ها هزار دالر معاش میگیرد و حیات ننگین خود را به پیش میبرد. این وظیفه مقدس همان است که از سنگسار کردن ها، سربریدن رخشانه ها، تبسم ها، تیرباران کردن، زنده سوزاندن، غرق کردن های طالبان، القاعده، بوکوحرام، داعش و امثالهم؛ تجاوز جنسی بالای کودکان در کشور های عراق، سوریه، افغانستان، یمن، لیبیا و عربستان سعودی؛ بمباردمان کودکان در افغانستان، سوریه و عراق توسط طیاره های بی 52؛ شکنجه، آزار و اذیت شرم آور و ننگین برای بشریت در زندانهای گوانتانامو جزیره کوبا، زندان ابوغریب عراق و دیگر زندانهای مخفی در عراق، افغانستان، لیبیا و سوریه توسط عساکر امریکائی و انگلیسی، این همه شامل مآموریت هومان رایت واچ میگردد که میباییست صادقانه گزارش تهیه کرده و به سمع جهانیان برساند. متآسفانه در مقابل این همه جنایات غیر عقلانی ایجادگران وحشت و دهشت، "هومان رایت واچ" خاموش نشسته که گویا آب از آب تکان نخورده است !

اما جنرال دوستم که دفتر و معاونیت اول ریاست جمهوری افغانستان و آسوده گی را برای خود حرام نموده و برای حفظ امنیت و نوامیس مردم با هزاران خطر جانی برعلیه گماشتگان آی اس آی، اشرار خون آشام مانند داعش، طالبان و دیگر هم قماش های آنها میرزمد، اما حقوق بشر سازمان پوسیده ملل متحد وجدان خود را رخصت میکند و به خاطر تعمیل نقشه های کثیف زورمندان داخلی و خارجی برعلیه یک شخصیت مردمی که در طول سی و پنج سال جنگ حامی صلح و مدنیت بوده، راپور تهیه میکند، جای بسا شرم و خجالت است.

من به صفت یک شهروند افغانستان هوشدار میدهم که این دسایس شما طوفانی را در افغانستان برپا خواهد کرد که به گفته ما مردم افغانستان (سگ صاحب خود را نشناسد!)

اگر این نوشته من بدست "هومان رایت واچ" مانند سال 2003 قرار بگیرد، بدانند که من این پیام خود را نه از نام کسی ونه به دفاع از کسی نوشتم بلکه به صفت یک شخص مستقل آگاه حقوق بین الدول وظیفه ایمانی و وجدانی خود دانستم تا خیانت ها، خودسری ها و عملکرد های خلاف اصول و موازین و حتی غیر اخلاقی ایشان را بررسی و نقد کنم.

همانطوریکه گزارش مملو از تخطی 120 صفحه ئی سال 2003 شما را بررسی و حقوقآ محکوم کرده بودم و حالا نیز حاضر هستم از هر کلمه این پیامم حقوقآ دفاع و خیانت های شما را آشکار سازم، اگر شما باورمند در نقد هستید و الی شما زور آور هستید و از زور خود کار بگیرید. در برابر عدالت و حقیقت هیچ ارزشی حیف نیست.


http://www.bbc.com/…/160731_k05_hrw_afghanistan_forces_link…

از طرف داکتر همت







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



دكتور همت فاريابی