عید سید فطر را به همه مسلمانان جهان مبارک باد میگویم

٩ سنبله (شهریور) ١٣٩٠

عید سعید فطر، عید چیدن میوه های فطرت و سپاس نعمتی است که در ماه مبارک رمضان نازل شده است. این عید بزرگ، عید کسانی است که با فطرت خدایی خود میثاقی دوباره بسته و با خداجویی و خداترسی و خداپرستی خود در ماه مبارک رمضان، روح خویش را از زنگار گناه و ظلمت معصیت پاک و پیراسته میسازند.

عید رمضان عید وحدت و یکپارچگی مسلمانان در سراسر جهان است. روزی که همه پیروان آیین توحید در کنار یکدیگر و در برابر خدایی واحد و رو به قبله ای واحد و با ایمان به ارزش ها و آموزه های دینی واحد به نماز می ایستند و همدیگر را در آغوش میکشند و به یکدیگر مهر میورزند و پس از آن نیز شادمانی ها و اندوهناکی ها و شیرینی ها و تلخی های زندگی را با همدیگر برادرانه شرک میسازند.

با فرا رسيدن عيد سعيد فطر دعا میكنم كه خداوند متعال روزه ، نماز، دعا، و ديگر عبادات ما را به دربار خود قبول کرده، كشور عزیز ما را از مداخله اجنبى ها در امور داخلی کوتاه گرداند، نا امنى، فقر، گرسنگى، ترس و خوف را براى هميش پايان بخشد، و كشور آزاد وسربلند افغانستان، طبق ميل و خواست ملت و مردم  رنجدیده ما و صلح دايمى تأمين گرداند.

ازخداوند متعال خواهانم که آرمانهاى شهدا، بيوه ها، ايتام، رنجديده ها و زندانيان را که به زندان به سر میبرند قبول فرموده ؛ رمضان ماه دلدادگي به پروردگار، ماه ضيافت الهي، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پايان رسيد و اينک با دلهائي مالامال از محبت و به اميد اينکه طاعات و عبادات تان مقبول درگاه خداوند متعال گردیده و بهره کافي را از اين ماه پرخير و برکت برده باشيد و این یک به پيشواز عيد سعيد فطر خواهيم رفت.

بنآ بنده به نوبه خود پیشاپیش این روز را برای تمام مسلمانان جهان بخصوص برای شما دوستان تبریک وتهنیت عرض نموده وامید وارم که لحظات دیدارو تقسیم شادمانی با یک دیگر را به فال نیک گرفته و به تحکیم روابط اجتماعی وفامیلی خود درعید سعید فطر،عید توفیق برطاعت واطاعت،عید توبه وتهذیب نفس،عید کمک به محرومان وگرسنگان را به برادران وخواهران هم میهن خود درسراسرعالم و مخصوصا به مردم مسلمان ومتدین افغانستان صمیمانه تبریک میگویم.

عید تان مبارک

با احترام

نجیب الله جویا







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته

میلاد 07.08.2013 - 11:56

  Copy ast

علی راسخ 07.08.2013 - 09:36

  با عرض سلام تشکر از پیام تبریکی شما اما من فکر میکنم این متن را از جاهای متخلف کوپی پیست نموده بودید چون بعضی قسمت های متن باهم هیج ربطی ندارد. امیدوارم که اصلاح کنید.
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



نجیب الله جویا