تبعید در خانه

٦ سرطان (تیر) ١٣٩٠

زبان  گو یای تاریخ حاکی از لیل و نهار های است که اولاد بشر را در هر زمانه بپاس آزادی خواهی و تا مین عدالت اجتماعی در جوامع مختلف ؛ که توسط مغرضان و ار با بان جابر با پنجه زور و شکنجه در اذیت و آزار قرار داده بود با گذ شت زمان همه واقعیت ها بر ملا شده و جز نفرین و انز جار برای ستم کاران چیزی باقینمانده است.

امروز هم میگذرد ؛ امروز که مشتی بیسواد ؛ فحاش ؛جنگسا لار و تیکه دار دین و تجار مواد مخدر ؛ کر سی های فر زندان ملت شهید پرور را با فتا نت و بی حیایی احتوا نموده اند و بر حقوق حقه مردم پای نا مردی گذاشته اند ؛ نیز میگذدر و فردای می رسد که بر استخوان های پو سیدهء این شیادان متمرد محا کمی بر پا شود و فر زندان  شان  نتوانند از انفعال اعمال پدر ان شان درین مرزو بوم سکو نت کنند.

متعصبین بی فر هنگ در هر روز تو طهء برای اهل قلم و دانش ؛ طرح می ریزند و هر روز حلقهء ستم گسترده تر میشود و دانشمندان و اهل خبره به نوع از انحا یا شهید یا زندانی و یا تبعید میگردند.

جناب احمد سعیدی  نگارنده؛ و آگاه سیاسی سر شناس کشور که از قلم نوشتار و زبان گفتار شان همه کسب فیض می بردند و درواقعیت امر شخص بی نهایت با احساس و وطنپرست هستند و تمام قضا یای سیاسی را بدون جا نبداری و تعصب برسی میکردند؛ اخیرا توسط دولت پا به زوال کرزی و همدستان ؛ با اخطار های بازاری ؛ به منزل اش تبعید میشود.

کی ها در بیرون اند؟

تفنگداران عمامه پوش ؛ تاجران مواد مخدر ؛ بیسودان متملق و صد ها قاتل و چپا ولگر...

مشکلات و معضلات اهل قلم و دانشمندان در داخل کشوراز درک ما بعید است ما فقط با احساس و نو شتار خود میتوانیم ابراز احساسات کنیم اما در میان گروهء از تبهکاران و تفنگداران جانی ؛ نو شتار و گفتار حقایق کاریست جانبازی و امریست وطنپر ستانه که در لوح تاریخ فردا نقش می بندد .

دمو کراسی قلابی فقط و فقط مال و متاع چون سیافی ها شهنوازی ها و امثالهم است که با باز کردن دفاتر سیاسی و جا سوسی از مزایای زنده گی بی ننگ لذت می میبرند و بر پیکر خون چکان وطن لگد می زنند.

از زمان حضرت خاتم انبیا صل علی و آل و سلم تا کنون تبعید در خانه شدن میراث است که به اهل علم و فضیلت رسیده و می رسد و گذشت زمان داوری میکند.

جناب محترم سعیدی صاحب  شما تنها نیستید و تمام اهل قلم و خبره چون سپاه با شماست و خدا با همه ماست ؛ ما همه عمال بد سگالان را در تبعید خانه گی شما تقبیح می کنیم و عا فیت و مو فقیت های مذیدی برای شما و سایر نو یسنده گان و دانشمندان ما که در بند اسارت جباران تاریخ قرار دارند استدعا میکنیم وآرزو میبریم تا بار دیگر از نو شتار و گفتار عا لمانه تان کسب فیض کنیم .

در پناه خداوند دور از هر گزند باشید.







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



نذیر ظفر