من آماج یک توطئهء بزرگ شده ام ( آگاهی )

٦ جوزا (خرداد) ١٣٩٠

سلام به هه دوستان و همه یارانی که مرا به گونهء مستقیم و یا هم  به وسیلهء نوشته ها و شعرهایم می شناسند!

بیشتر از سی سال است که با و جود تمام اندوه ، فقر، تهدید، زندان و تبعید همیشه با قلم و کتاب بوده ام و تا آن حدی که خداوند برایم توان داده است چیز های نوشته ام، کمتر از یک سال می شود صفحه یی در فیس بوک که شاید بتوان آن را به زبان فارسی دری چهره نگار یا چهره نما گفت، گشوده ام.هدفم تماس بیشتر با دوستانم بود و هدفم  به دست آوردن امکانات بیشتر جهت نشر نوشته هایم بود بود.

با دریغ از یک هفته بدینسو صفحهء من در فیس بوک به وسیلهء شماری از اعضای گروه آن چنانی راوا هک شده است ، آن ها به صفحهء من دستبرد زده اند، چنان که تا هم اکنون توانسته توطئهء بزرگی را بر ضد من راه اندازی کنند، چنان که نوشته های چرکینی را از نام من به کسانی فرستاده اند و بدینوسیله زمینهء آن را فراهم ساخته اند تا شماری از عناصر بی خبر از ماجرا وعقده یی  به دشنام گویی و ستیز بر ضد من بپر دازند!

هر چند از چنین سخنانی نا گوار که از سر بی خردی گفته می شود هراسی ندارم و تا آن روزی که دستانم توان آن را داشته باشد، همچنان قلم خواهم کشید ، قلم خواهم کشید آن گونه که وجدانم و روانم حکم می کند، من تا کنون قلم بر مراد هیچ کسی نکشیده ام و چنین نخواهم کرد و از نوشتن باز نخواهم ماند. این شمشیر من است و من شمشیر خود را بر زمین نخواهم گذاشت ولو دراین جبهه تنهای تنها هم که بمانم.

دوستان گرانقدر من! اگر از نشانی فیس بوک من پیام نا گواری به شما رسیده است و چیز نا گواری را خوانده اید از شما معذرت می خواهم و هم چنان می خواهم بگویم که اگر این روز ها هر پیامی که ازنشانی فیس بوک من به شما می رسد باور داشته باشید که آن پیام ازمن نیست ؛ بلکه یک توطئه است.

پرتو نادری







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته

اهل الدین30.05.2011 - 22:45

 سلام استاد عزیز! شماووجدان پاک تان را تمام ملت افغانستان به خوبی میشناسند.ما همه به خودت باور کامل داریم...قلمت روان باد!

فرید برزگر30.05.2011 - 17:56

 استاد گرامی درود! آنقدر قامت قلمت بلند بلنداست که هیچ نامردی یارای خم کردن آنرا ندارد و نخواهد داشت. بیدل بزرگ می گوید: بیدل از شب پره کیفیت خورشید مپرس حق عیان است و لی خیره نگاهان کور اند همان گونه پرچم دار شعر ادبیات فارسی هستید همان گونه خواهید ماند و هیچ توطیه گر بی معنای نمی تواند خورشید را به انگشت هایش بپوشاند. سبز باد قامت قلم و قامت شعر استاد پرتو نادری

فرید رحیمی از اشکاشم29.05.2011 - 06:44

  استادا! روزگارت پاکیزه تر از خورشید شیر نوشته هایت را منطق نگران قرن میدانند که همه شفاف تر از خورشید است. بگذار دستان ناپاک بد اندیشان بنویسند به اتهامت تا روزی قلیم نفرین شان خواهد کرد و گفت وداع به بی ادبان معامله گر،و تو بنویس تا ما دنبالت بخوانیم بدانیم و گام برداریم

غفران بدخشانی28.05.2011 - 14:24

 درفشت پیوسته بلند باد. هالندی ها یک متل دارند که می گوید: تنها درختان بلند با باد پنجه نرم می کنند. بگذار که دون همتان سنگت بزنند. شما پرچمدار راه و اندیشهء هستید که از خورشید سرچشمه گرفته است و در دل هرچه تیرگی و پلیدی است خلیدنی است. نوایت چون خودت و خودت چون نوایت بلند باشد و باشی.
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



پرتو نادری