بازهم دروغ های شاخدار شکنجه گر مشهور صمد ازهر (فتح)

۲۶ دلو (بهمن) ۱۳۹۳

محترم عبدالروف ملکیار،  مطلبی تحت عنوان "رد یاوه سرایی های شکنجه گر مشهور"  در سایت وزین  افغان جرمن،  سایت رنگین و خوشه  انتشار داده و نوشته اش را با این تک بیت  زیبا وبا مفهوم آغاز می کندکه :

چون قلم در دست غداري بود 

لاجـرم منصور بـر داري بـود

نویسندۀ مطلب   در زمینه شکنجه و قتل  شهید محمد هاشم میوند وال تماس گرفته و از دروغ بافی ها ، کج بحثی ها و  لفاظی های صمد ازهر رئیس ارکان قوماندانی عمومی ژاندارم و پولیس وقت  و رئیس هئیت تحقیق شخصیت برجسته کشور جناب محمد هاشم میوندوال  یاد آوری نموده است .   همچنان با دلایل مستند آنچه صمد ازهر و تیم مربوط اش  در باره  کوتای نام نهاد شهید میوندوال نوشته است ازبنیاد بی اساس و دور از واقعیت خوانده است .

در مقابل صمد ازهر  مطلبی را تحت عنوان  " بازهم دشنام نامه سیاسی ، به جای حقیقت پالی "  نوشته و در سایت" افغان جرمن" انتشار داده است . صمد ازهر این بار نیز خواسته با طریقه های مختلف تمام ، شکنجه ، جنایت وقتل محمد هاشم میوند وال را به گردن قدیر نورستانی  بیاندازد .

آنچه که صمد ازهردر مقابل نوشته جناب عبدالروف ملکیارنوشته است، مربوط اشخاصی می شود، که به حقیقت عقیده دارند..شاید آقای ملکیار به جواب آن بپردازد، اما چیزی که نظرم را در نوشته های صمد ازهر جلب کرده این است:

 

 

 یک ، صمد ازهر از این که عضو باند شاخه پرچم می باشد با افتخارقبول دارد و ازآن دفاع نیزمی نماید اما هیچ گاهی از جنایات باند پرچم  تحت سایه قوای سرخ اتحاد جماهیر شوروی سابق حرفی به میان نمی آورد.

 

دو دیکر ؛"رفیق" صمد ازهر از عضویت خویش در باند پرچم منکر نیست،  ولی از روابط مخفی اش  با سازمان جاسوسی " کی، جی ، بی " که بنام مستعار  « فتح » داشته  تیر خود را می آورد درحالی که کار وخبر چینی با یک سازمان جاسوسی بیگانه  درافغانستان و درتمام کشور های جهان خیانت ملی  به حساب می رود  پس گفته می توانیم که آقای صمد ازهر با فعالیت های که برای سازمان جاسوسی  "کی، جی، بی " انجام داده است  یک خاین ملی می باشد . نویسندۀ کتاب کی جی بی در افغانستا ن از باداران قبلی صمد ازهر بود وضرورت نداشت که در پای چنین شخصی تهمت کند.

موضوع عضویت  صمد ازهر را در سازمان جاسوسی  " کی ، جی ،بی "  نه مسعود پوهنیار ، نه نصیر مهرین ، نه داود ملکیار، نه حیدر اختر ، و نه کسی دیگر نوشته است، بلکه  یکی از باداران روسی صمد ازهر بنام  " واسیلی میتروخین " دررویۀ 43 کتاب  « کی ؛ جی ،بی » در افغانستان نوشته است .


سه دیکر :  اکثرا ً صمد ازهر در نوشته هایش که در باره قتل محمد هاشم میوند وال نوشته است تاکید می کند که مسایل قضیه محمد هاشم میوند وال با فکتها و میتود های علمی  پژوهش  تمام جوانب قضیه بررسی ویا حلاجی شده است .

 

ازاین معلوم می شود که رفیق یا تواریش  صمد ازهربر علاوه که یک پولیس به اصطلاح مسلکی می باشد یک "عالم" نیز است زیرا نوشته هایش را "علمی" مطرح می کند .

نمی دانم در کدام نقطه جهان دیده شده باشد که یک عالم ،  شکنجه گرو قاتل نیز باشد  این بار نخست است که می بینم که شکنجه گر و قاتل خود را عالم معرفی میکند و در چشم مردم خاک می زند .

صمد ازهر در نوشته اخیری که به "جواب" جناب عبدالروف ملکیار نوشته ، نامی از من نیز برده ، درحالیکه من در نوشته آقای ملکیار هیچ گونه سهمی نداشته ام صرف آقای ملکیار نوشته اش را برای من که گرداننده "سایت رنگین" می باشم جهت نشر ارسال کرد که به وقت وزمانش منتشر شد .

اما این که صمد ازهر از دست من فغان دارد که چرا نوشته ها و مطالب  که در باره قتل محمد هاشم میوندوال انتشار یافته ومن همه را جمع آوری نموده و در رسالۀ تحت عنوان  « غلط گویان جنایت کار » در سال 1391 به چاپ رسانیدم، از کتاب و مطالب که صمد ازهر نوشته  یاد آوری نکرده ام .

باید خاطر نشان نمایم که  مطالب که "رفیق صمد ازهر" عضو شناخته شدۀ "کی جی بی" در افغانستان،  و تیم اش  درمقابل واقعیت موضوع نوشته است سر تا پا دروغ بوده با لباس مسلکی پولیسی  وعالم بودن بی مدرک اش در چشم مردم درآمده وازجنایت  قتل انسان بیگناه مرحوم محمدهاشم میوند وال  وشکنجه دادن سایر بی گناهان، بکلی منکر می  باشد من چگونه می توانم  مهر تایید به دروغ های شاخ دار صمد ازهر شکنجه گر، عضو" کی جی بی "، وخائن ملی  بزنم  .

با وجودی که می دانم که صمد ازهررا عذاب وجدان ، آرام نمی گذارد به هرسو دست و پا می اندازد  تا خود را از چنکال قانون و عذاب وجدان رهایی دهد ولی امکانش میسر نیست زیرا مردم افغانستان همه و همه به یک صدا می گویند صمد ازهر قاتل میوندوال است و این لکه خون حتا زمانی که سرش درسنگ لحد بخورد وتاریخ افغانستان وجنایتکاران باقی است،  با نام و دامن او باقی خواهد ماند چنانگه  گفته اند :

خون نا حق دست از دامان قاتل برنداشت

دیده باشی لکه های دامن قصاب را







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



محمد حیدر اختر