به مناسبت شهادت هم میهنان ولسوالی ارگون ولایت پکتیکا

۳۰ سرطان (تیر) ۱۳۹٣

به نام خداوند جان و خرد

 

اعلامیه ی حزب آزادگان افغانستان

به مناسبت شهادت هم میهنان ولسوالی ارگون ولایت پکتیکا

کابل 26-04-1993

 

سالهاست که سرنوشت کشورما با درگیری های نامتناهی رقم خورده وآتش کین ونفرت دشمنان مردم مارا خاموشی نیست، وهرروز سوگنامه ی این جغرافیای خونین، با بر زمین افتیدن قامت مردان، زنان واطفال آن، تکرار می گردد، هر روز شگردها و نمادهای نمایش خونبار شهروندان این سرزمین را شاهدیم. تبارز این خشونت و نفرت کور دشمنان از مردم  وسرزمین ما انجامی ندارد.

اخیرآ دشمنان زبون و بردگان فکری بیگانگان در ولسوالی ارگون ولایت پکتیکا، ذلت و زشتی عظیمی از کشتار مردم بی دفاع را به نمایش در آوردند و وابستگان خانواده ها و مردم زجر کشیده این مرزبوم را درسوگ و ماتم جانگداز جان باختگان این خشونت، نشاند.

تداوم این جنایات ضد انسانی را در اهداف دورنمایی دشمنان این سرزمین برای به آتش کشیدن داشته های آن، درانفعال و ناتوانی دستگاه سیاسی برای برپایی امنیت می دانیم که در نبود استراتیژی امنیتی و بازدارندگی حملات تخریبی دشمنان، دورنمای تامین امنیت، صلح و ثبات در کشور، در این مقطع زمانی غیرقابل دسترس پنداشته می شود.

حزب آزادگان افغانستان خود را دراین ماتم عظیم ولسوالی ارگون ولایت پکتیکا و مردم افغانستان شریک دانسته، وقوع این مصیبت جانکاه را به بازماندگان و مردم آزاده و فرزانۀ ولایت پکتیکا تسلیت عرض نموده و از بارگاه ایزد یکتا برایشان استقامت و تحمل این مصیبت عظیم را تمنا دارد.

 

هیئت اجرائیه حزب آزادگان افغانستان







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



حزب آزادگان