مرگ «نقشبندی» نه اولین و نه آخرین خواهد بود! بازگشت برویۀ نخست

اگر باغبان نظاره گر، در بر چیدن خارهای هرزه غفلت کند، انتظار شگفتن غُنچه ها را در گلزار وطن نباید داشته باشیم .
خبر دردناک و تأسف آورمرگ آقای «نقشبندی» یک بار دیگر چهرۀ نحس ونجس طالبان تاریک اندیش را به جهانیان نمایان ساخت. طالبان با این عمل زشت و غیر انسانی خود ثابت ساختند که در بیگانه پرستی وخودکشُی، مقام اول را از نیاکان خویش به ارث گرفته اند. بیگانه ای را از تهلکه می کشند و از خود را می کُشند. «لعنت خدا باد برین بیگانه پرستان» .
بطور قطع ویقین مرگ نقشبندی نه اولین است و نه آخرین! بلکه او یکی از هزاران شهید این سرزمین پُرآشوب خواهد بود که در کنار ده ها زن، مرد، طفل و پیروبرنای هموطن ما در گور های تنگ و تاریک برای ابد دفن می شوند .
دانشمندان میگویند: هر ضرری عقلی زیاد می کند. اما با درد ودریغ! باوجود تحمل ضرر های بسیاری، هنوز هم دولتمردان افغان به خواب غفلت فرو رفته اند، اگر این تکان های خانمانسوز آنها را از خواب غفلت بیدار نکند، دیگر امیدی به بیداری شان نخواهیم داشت.
آیا نمی شد جناب رئیس جمهور، در مقابل آزادی گروهی از طا لبان، «نقشبندی» را نیز شامل معامله می کرد؟ البته که می شد! وملا داد الله بخاطر برادرش حتماً می پذیرفت. جای بس تعجب وتأثر است که دولتمردان ما اینکار را چرا نکردند؟.
هموطن عزیز!
طالبان به تحریک پاکستان خواهان تکرار تاریخ وحتا زمان جاهلیت اند، بیاد داشته باشید! اگر طالب گرایان نکتایی دار از دور و بر آقای کرزی کنار زده نشوند، ملت ما در قهقرای تاریخ فرو خواهد رفت .
بدینوسیله غمشریکی خود را به فامیل غمدیدۀ آقای نقشبندی جوانمرگ اعلام داشته وازخداوند «ج» برای آنمرحومی جنات الفردوس، و به فامیل محترم شان صبر جمیل متمنی ام.



لطیف کریمی استالفی