بیایید با رای ندادن به کرزی مسیر تاریخ را بگردانیم! بازگشت برویۀ نخست

هم میهنان آزاده و پاک سرشت!

فرزندان برومند کوهپایه های سر به آسمان کشیده سرزمین پرگهرما!

 

 همه نیک می دانیم که باند مافیایی و بدنام فرمانروا بر سرنوشت کشور با بهره گیری از هر گونه شیوه های ناجایز و سو استفاده از کلیه زمینه ها و دستاویزهای نامشروع با سازشکاری و معامله گری با نیروهای تاریخ زده اهریمنی، قاچاقچیان مواد مخدر، ناقضان حقوق بشر، آدمشکان حرفه یی و جنایت کاران جنگی که منافع آزمندانه خود را تنها در زیر چتر دولت بی کاره و بی آبروی تاراجگر کنونی می بینند، بار دیگر آستین ها را بر زده اند تا به حیات سیاسی ننگین خود تداوم ببخشند و سرنوشت کشور و مردم بینوای ما را در دست بگیرند و برای در هم کوبیدن رستاخیز ملی در کشور زمنیه سازی نمایند.

 

همه می دانیم که تداوم کار رهبری ناتوان کنونی در هفت سال و اندی گذشته در عرصه سیاست داخلی چیزی جز از به خاک و خون کشیدن مردم بینوا، از هم گسیختن وحدت مقدس ملی، از هم پاشیدن شیرازه کشور، برباد دادن فرصت های طلایی برای دولت سازی، ملت سازی و خود سازی و حیف و میل و بربادکردن میلیارد ها دالر یاری های بین المللی و در عرصه سیاست خارجی مبدل ساختن کشور به منزوی ترین کشور جهان که هیچ کشوری در دنیا به آن اعتماد ندارد و چونان کانون صدور مواد مخدر، دهشت افگنی و بی ثباتی چیزی دیگری شمرده نمی شود، نبوده است.

 

در اوضاع و احوال کنونی، رسالت تاریخی روشنفکران و نیروهای پیشرو و مترقی و آگاه کشور است تا با درک رسالت تاریخی شان نگذارند نیروهای اهریمنی بار دیگر با تقلب و دستکاری در انتخابات روی کار آمده و آخرین شانس های دست داشته تاریخی ما را ضایع بسازند.

 

برای این کار بایسته است تا:

1-   شعار به کرزی رای ندهید! را به یک شعار سراسری، ملی و میهنی مبدل سازیم.

2-   بر همه روشنفکران و اندیشمندان است تا با بهره گیری از فرصت، در آخرین روزهای پیش از انتخابات، آخرین شانس را از دست ندهیم. در همه رسانه های گروهی با نوشتن مقالات، پیام ها و... همه نیرو و توان خود را در این راستا بسیج سازیم .

3-   رسالت ملی همه ماست تا به همه دوستان، نزدیکان و وابستگان در داخل کشور تماس گرفته و به ایشان توصیه نماییم تا به کرزی رای ندهند!

4-     رسالت تاریخی و وجدانی سرورانی که در درون کشور تشریف دارند، است که به همه دوستان، خویشاوندان و وابستگان خود توصیه نمایند تا در این حرکت شکوهمند ملی مشارکت ورزیده و به کسانی که در سایر ولایت هستند با تیلفون و فرستادن پیام  توصیه نمایند  تا به کرزی رای ندهند!

 

5-   این تنها راه  و واکنشی است در برابر زورگویی ها، کژروی ها، خیانت ها، سهل انگاری ها و نامردمی های رژیم سازشکار و معامله گر کنونی که می توان اراده ملی مردم را با آن به نمایش گذاشت. این شانس تاریخی را نباید از دست بدهیم. در غیر آن، نسل های آینده و تاریخ ما را نفرین خواهند کرد.  بیایید با رای ندان به کرزی مسیر تاریخ را بچرخانیم!

6-    رای دادن به کرزی و باند مافیایی وی خیانت به منافع ملی  کشور، جنایت تاریخی و مغایر با منافع ملی کشور و نادیده گرفتن ارزش های اسلامی است!.

7-    بیایید برای یک لحظه وجدان خود را داور بسازیم و دادگرانه بیندیشیم و سر در گریبان فرو ببریم که ابقای تیم مافیایی یی که در هفت سال و اندی به جز از رسانیدن زیان های جبران ناپذیر برای مردم و کشور ما دستاوردی نداشته است، چه توجیه و دلیلی دارد؟

بیایید بیندیشیم که تداوم کار این تیم بزهکار برای پنج سال دیگر چه سودی به منافع ملی ما و چه مشروعیتی دارد و به چه بهایی برای مردم و کشور ما تمام خواهد شد؟

همان گونه که مردم ما در درازای تاریخ هماره در لحظات سرنوشت ساز این درایت و شهامت را داشته اند که تصامیم درست و خردورزانه اتخاذ نمایند، این بار هم همان خواهند کرد.   

                                                    به امید پیروزی و بهروزی!  



عزیز آریانفر
7 جون 2009
  
  
Copyright © 2005-2009 www.khorasanzameen.net